MARITIM HOME.png

45° NE -  FORENINGEN OCEAN

Her på foreningens side kan du se de forskellige medlemstyper og melde dig til ved at trykke på den type medlemskab, som passer dig bedst.

Du skal også vide, at du som det er skrevet i vores vedtægter §8, ikke hæfter for foreningen forpligtelser. Se mere HER.

Det er også helt op til dig selv, om du vil være aktiv eller passiv medlem i foreningen. Der er intet krav om, at du som medlem, at du  f eks.  Skal deltage i vedligeholdelse af yachten. Vi er naturligvis taknemlig for dit årlige medlemsgebyr, men budgettere også med indtægter fra sponsorer samt med de vedligeholdelsestilskud, som vi som forening, får i forbindelse med sejlads eller andre foreningsarrangementer.

Efter dit medlemskab er blevet betalt, vil du får en kvittering samt en adgangskode til medlemmernes eget afsnit på denne side med bla.agangementer og events.

OPTAGELSES
TYPE
KATAGORIE
INDTRÆDELSE
ÅRLIG

STIFTENDE MEDLEMSKAB

IKKE TILGÆNGELIG I ØJEBLIKKET

TBA

INDIVIDUEL MEDLEMSKAB

VIRKSOMHEDSMEDLEMSKAB

BESÆTNING / CREW MEDLEMSKAB

PASIV MEDLEMSKAB

PRISER
ROBON LILLE.png

Som almennyttig foreningen, er det bestyrelsens opgave at få dækket de årlige udgifter der er i forbindelse med driften og vedligeholdelse af Ocean Saloon. Dette sker ved indtægter fra medlemskaber, samt et vedligeholdelsesvederlag og sponsorarter - alt i henhold til foreningens vedtægter.

VEDLIGEHOLDELSESVEDERLAG 2024 - TRYK FOR EN OVERSIGT

BETALING OG AFLYSNING:

Det årlige medlemsgebyr skal betales ved anmeldelsen, og senest 7 dage før Ocean Saloon benyttes. Hvis medlemskabet fornyes, er betalingsfristen senest 10 dage efter opfordning, som vil ske skriftligt. Betales beløbet ikke, ophøre medlemskabet automatisk.

Ved arrangementer skal den aftalte vedligeholdelsesafgift være indgået på foreningens konto før arrangementet starter. Er der ikke udstedt en regning endnu, gælder de samme regler, idet der så henvises til førte samtaler eller korrespondance som er ført.

Annulleres en booking, skal den aftalte vedligeholdelses vederlag fortsat betales før den dato hvor arrangementet var planlagt Det er foreningens politik at medlemmer ikke skal have en økonomisk ulempe, derfor er det kun datoen der bliver anuleret og en ny dato kan blive fastlagt. Denne fordel har ingen tidsbegrænsning.

BETALING

Catering